Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ! 

 

 

«Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ»

 

 

 

Το συνέδριο για τον Τουρισμό ήταν κατά την άποψή μου ένα ελπιδοφόρο πρώτο βήμα, «ένα βότσαλο στα ήρεμα νερά του τουρισμού μας» το οποίο ελπίζει ότι θα εμπνεύσει περαιτέρω «ρίψεις» και «ρήξεις»…Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Καταλυμάτων του Δήμου Αργοστολίου που το διοργάνωσε θα εντρυφήσει ασφαλώς στο υλικό του συνεδρίου προσπαθώντας να μορφοποιήσει τις επόμενες κινήσεις και θα διαχειριστεί τα 60.000 Ευρώ-«προίκα» του συνεδρίου- για την προβολή των μελών του.Εμείς,ως ελάχιστο αφιέρωμα φιλοξενούμε στο Περιοδικό μας κάποια (ελάχιστα) αποσπάσματα από  τις ομιλίες της πρώτης ημέρας των εργασιών που μας  έκαναν εντύπωση :

 

 

«Ποιες είναι οι προϋποθέσεις που καθιστούν για τον εργαζόμενο άριστο έναν εργοδότη ;Επισημαίνεται ότι άριστος είναι εκείνος που εγγυάται την συνέχεια και συνέπεια των συνθηκών απασχόλησης(47%),εκείνος που προσφέρει ικανοποιητικό μισθό(42%), εξασφαλίζει καλές συνθήκες απασχόλησης (39%), δημιουργεί συνθήκες επαγγελματικής εξέλιξης(38%), εφαρμόζει το δημοκρατικό μάνατζμεντ(30%),επιμορφώνει τους υπαλλήλους του(22%)…Δηλώνω ότι επανερχόμενος στην Αθήνα θα εισηγηθώ στο Πάντειο να σας διατεθεί δωρεάν και χωρίς καμία επιβάρυνσή σας μια ομάδα νέων Περιφερειολόγων να εκπονήσει μια πρώτη προσεγγιστική μελέτη των προβλημάτων τουριστικής ανάπτυξης της Κεφαλονιάς.(Κ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ- ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΜΙΟΥ)

 

 

«Ο τουρισμός είναι σαν μια αγελάδα.Ή την ταΐζουμε και την φροντίζουμε για να μας δίνει το γάλα της και τα καλά της ή την ταΐζουμε για να την σφάξουμε,την σφάζουμε κάποια στιγμή, την τρώμε …και πάει!Τέλειωσε!…Τι προτιμούμε;»(Π.ΜΕΤΑΞΑΤΟΣ –ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ)

 

 

«Στην Καλλιφόρνια ένας καθηγητής που μας έκανε κτηματομεσιτικά μας έλεγε: «Όταν αγοράζεις ένα σπίτι τρία πράγματα κοιτάζουμε:Location,Location,Location…».Η τοποθεσία,λοιπόν…Το καλύτερο σπίτι αν το πάρεις στα Λιόσια ή εκεί κάτω στις Μουριές δεν έχει καμία αξία. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την δική σας μικρή τουριστική μονάδα.Αν το Περιβάλλον δεν την ευνοεί ,χαμένη η προσπάθειά σας…Πρώτα ξεκινάει η Πολιτεία κι έπειτα έρχεστε εσείς! Αν δεν κάνει η Πολιτεία τις υποδομές είναι σαν να χτίζετε στην άμμο!( Π.ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ –ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ MARKETING)

 

 

«Οι σπουδαιότερες ιδέες καμιά φορά βγαίνουν από άσχετους με το αντικείμενο…Οι ιδέες αυτές επιβάλλεται να ακούγονται ακόμη κι αν φαίνονται ανεφάρμοστες ή παράξενες ή πρωτοποριακές, να καταγράφονται και να  τις επεξεργάζονται ειδικοί του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, να συζητούνται,τροποποιούνται και να εφαρμόζονται… Παράδειγμα σημερινό είναι ο «δρόμος του Μεταξιού»-υποβληθείσα πρόταση στον Διεθνή Οργανισμό Τουρισμού με την συμβολή του Ο.Η.Ε. –αφού η ιδέα ξεκίνησε από κάποιον ιδιώτη!»(Κ.ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΩΡ)

 

 

« Η επτυχία ενός Συνεδρίου δεν έγκειται στο πόσες ξύπνιες ιδέες θα γεννηθούν σε συτό αλλά,αντιθέτως, στο πόσες ηλίθιες ιδέες θα πεθάνουν σε αυτό!»(Σ.ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ-ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ )     

 

 

«…Κι ενώ οι τιμές εξακολουθούν να κατεβαίνουν η ζήτηση όχι μόνο δεν ανεβαίνει αλλά,δυστυχώς,μειώνεται!Τι πρέπει να κάνουμε; Χρειαζόμαστε κάποιο στρατηγικό πλάνο…Δεν μπορούμε να αφήσουμε τον Τουρισμό στα χέρια ολίγων αδαών ακόμη κι αν δηλώνουν καθηγητές Πανεπιστημίων… Χρειαζόμαστε τους καλύτερους επαγγελματίες προκειμένου να σχεδιάσουμε τις ενέργειες που αφορούν την τουριστική μας πορεία.Πρέπει να κινηθούμε άμεσα και να πάρουμε μέτρα διότι σε αντίθετη περίπτωση θα αντιμετωπίσουμε μακροχρόνια ύφεση …Πώς θα το κάνουμε; Αμέσως μετά το Συνέδριο να συγκροτηθεί μια ομάδα στρατηγικού Προγραμματισμού για τον τουρισμό στον Νομό –η ΝΕΤΠ δεν αποδίδει-με συμμετοχή των επαγγελματιών και της τοπικής αυτοδιοίκησης με σκοπό την εξεύρεση πόρων και ειδικού..Στην συνέχεια θα πρέπει να συγκροτηθεί –μαζί με τον ειδικό-ομάδα εργασίας για το πλάνο. Το πλάνο απαιτεί να βρούμε τι είμαστε,τι έχουμε,τι θα πουλήσουμε,πού θα τα πουλήσουμε,πώς θα το κάνουμε…Το πλάνο πρέπει να αναπροσαρμόζεται συνεχώς κι εμείε πρέπει να αλλάζουμε συνέχεια μαζί του!»(Γ.ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ-ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ)