ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΤΑΝΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ! 

 

Σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ), η Ελλάδα , χαρακτηρίζεται «σταθερή και καλή αξία» για τους Βρετανούς και  μαζί με τις Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, ΗΠΑ, Τουρκία και Κύπρο, κατατάσσεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς του πλανήτη για τους Βρετανούς τουρίστες το 2013!

Οι Βρετανοί, εκτός από τις κλασικές περιοχές που επιλέγουν για τις διακοπές (Κέρκυρα, Κρήτη και Ρόδο),  έχουν εφέτος αυξημένη προτίμηση για  Κάλυμνο Ναύπλιο και  Θεσσαλονίκη( city break)

Και το 2013, τα δύο τουριστικά «προϊόντα», που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση στη βρετανική αγορά, είναι οι διακοπές all-inclusive και τα ταξίδια πολυτελείας.

Πολλοί περισσότεροι Βρετανοί από πέρυσι θα πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι σε ορεινό προορισμό, μία κρουαζιέρα, ένα ταξίδι περιήγησης (με τουριστικό λεωφορείο ή τρένο), ένα ταξίδι με θεματικές δραστηριότητες ένα ταξίδι τη χειμερινή περίοδο και ένα ταξίδι για παρακολούθηση μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης.

 Οι 7 στους 10 Βρετανούς επιθυμούν «διακοπές με αξία», ενώ το 59% ανέφεραν για το 2013 ότι οι χαμηλές τιμές στο πακέτο διακοπών θα είναι το βασικό κριτήριο για την επιλογή του προορισμού (από 53%  στις αρχές του 2012). Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα διαπίστωση έρευνας του ΑΒΤΑ είναι ότι το 34% των Βρετανών φέτος θα κλείσουν εγκαίρως τις διακοπές τους (και όχι την «τελευταία στιγμή»), καθώς, γενικώς, προσφέρονται καλύτερες τιμές.

Σύμφωνα με την έρευνα μεταξύ των Βρετανών καταναλωτών, το ταξίδι βρίσκεται στις κυρίαρχες προτεραιότητες του Βρετανού που προτιμά να περιορίζει άλλες δαπάνες, ( π.χ. για ηλεκτρονικές συσκευές, επισκευές στο σπίτι και φαγητό) προκειμένου να του μείνουν αρκετά χρήματα για ταξίδι. Τα δύο τελευταία καλοκαίρια που η βροχή περίσσευε στη Βρετανία, είναι ένας από τους λόγους που εντείνανε την ανάγκη διακοπών σε προορισμούς με ήλιο και θάλασσα.

Ο ΑΒΤΑ υποστηρίζει ότι  αυξάνεται σταθερά το μερίδιο των οργανωμένων διακοπών. Πέρυσι, σχεδόν τα μισά ταξίδια εξωτερικού (το 48% από τα 50,3 εκατομμύρια ταξίδια) έγιναν με οργανωμένα πακέτα, έναντι 42% του 2011 και 37% το 2010.

 

931922913923913_2