Συμμετοχή στην Εμπορική Εκθεση της Βαρκελώνης (17-24 Φεβρουαρίου) 

Το Ε.Β.Ε.ΚΙ συμμετείχε στην Εμπορική Εκθεση της Βαρκελώνης (17-24 Φεβρουαρίου) εκπροσωπούμενο από τους κ .κ. Νίκο Κουρκουμέλη και Αγγελο Γαλάτη. Τα δύο μέλη του Δ.Σ., στην αναφορά τους για την Εκθεση, σημειώνουν ότι ήταν μια πολύ μεγάλη εκδήλωση για τα τρόφιμα και τα ποτά, σε διάφορα εκθεσιακά κέντρα, στην «καρδιά» της Βαρκελώνης, με εκθέτες απ΄ όλο τον κόσμο και παροτρύνουν τους παραγωγούς και τις επιχειρήσεις του τόπου μας να συμμετέχουν σε παρόμοια γεγονότα, διότι έτσι «ανοίγονται δρόμοι» για νέες Αγορές.. Από την Ελλάδα συμμετείχαν πολλά Επιμελητήρια (και τα Επιμελητήρια των Ιονίων νήσων), πολλοί συνεταιρισμοί, ιδιώτες, παραγωγοί από Κρήτη, Ρόδο, Πελοπόννησο, Β. Ελλάδα. Τα κύρια προϊόντα που εκτέθηκαν ήταν λάδι, ελιές, κρασί, μέλι, τυροκομικά & γαλακτοκομικά και -λιγότερο- διάφορα τυποποιημένα, παραδοσιακά γλυκίσματα, λικέρ… Από την Κεφαλονιά συμμετείχαν εκθέτοντας τα προϊόντα τους ο Συνεταιρισμός Ρομπόλας, η κρέπα Land, ο Ε. Σκλάβος με τα κρασιά του, η «Βοσκοπούλα» και η κ. Αντωνέλου με παραδοσιακά γλυκίσματα. Τα δύο μέλη του Δ.Σ. μας που εκπροσώπησαν το ΕΒΕΚΙ, σημείωσαν, επίσης, ότι ο ανταγωνισμός σε λάδι και κρασί με χώρες όπως Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία ήταν άνισος διότι οι προαναφερόμενες χώρες συμμετείχαν με τεράστια περίπτερα, πολλά δοκιμαστήρια κρασιών, μεγάλη ποικιλία και τυποποίηση λαδιού με πολλές επιλογές και σε πολύ καλές τιμές σε σχέση με τα αντίστοιχα ελληνικά! Οι δύο εκπρόσωποι του Επιμελητήριου μας, διαπίστωσαν, όμως, ότι παρ’ όλα αυτά, το περίπτερό μας το επισκέφθηκε πολύς κόσμος ο οποίος έδειξε ενδιαφέρον για τα προϊόντα μας και ότι οι διάφοροι εισαγωγείς με τους οποίους συζήτησαν, εξέφρασαν την άποψη ότι το ελληνικό λάδι ποιοτικά είναι καλύτερο από το Ισπανικό και το Ιταλικό, αλλά είναι «τσουχτερό» στην τιμή! Το περίπτερό μας, επισκέφθηκε, επίσης ο εμπορικός πρόξενος της Ελλάδας στην Ισπανία, ο οποίος, αν και αναγνώρισε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά προϊόντα στις Αγορές του εξωτερικού, είχε την γνώμη ότι μπορούν να καθιερωθούν και να αποκτήσουν «ταυτότητα» -όπως το brandy Metaxa- αρκεί να προσπαθήσουμε σκληρά! Οι κ. κ. Κουρκουμέλης και Γαλάτης μοίρασαν, τέλος, πολλά φυλλάδια και αφίσες της Κεφαλονιάς, διότι στο περίπτερό μας εκδηλώθηκε και ενδιαφέρον τουριστικού χαρακτήρα από πολλούς επισκέπτες του.