ΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ! 

Τον περασμένο Μάρτιο,οι Εταιρείες Ypartnership και PhoCusWright πραγματοποίησαν μια έρευνα σε δείγμα 2559 ενηλίκων οι οποίοι είναι χρήστες της σύγχρονης τεχνολογίας και πραγματοποίησαν τουλαχιστον μια διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο-κατάλυμα τους τελευταίους δώδεκα μήνες.

 

Τα υποκείμενα της έρευνας είχαν πρόσβαση στο  internet (33%), παίζανε παιχνίδια στο κινητό τους( 29%), βγάζανε φωτογραφίες( 65%), στέλνανε email( 63%), διαθέτανε GPS στο αυτοκίνητό τους (25%), κατέχουν την τελευταία κονσόλα παιχνιδιών (37%). Το 68%, τέλος, των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσαν πως «ψωνίζουν» από το Internet,

 

Ο Πρόεδρος της PhoCusWright σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας σημείωσε ότι η τεχνολογία έχει επηρεάσει τις συνήθειες και τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών που είναι χρήστες της και ότι αυτού του είδους οι ταξιδιώτες έχουν ένα τελείως διαφορετικό προφίλ από αυτό των λιγότερο εξοικειωμένων.

 

Η έρευνα έφερε τον τίτλο «NEXT gen Traveler( Τ.Μ)»( οι ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς) και το εισοδηματικό και μορφωτικό προφίλ των ερωτώμενων είχε ενδιαφέρον: Το 30% των Τ.Μ αποφοίτησαν από κολέγιο και το 20% είχε παρακολουθήσει τουλάχιστον για ένα χρόνο μαθήματα σε Πανεπιστήμιο. Το 30% δήλωσε εισόδημα πάνω από 100 χιλ. δολ. τον χρόνο και οι περισσότεροι ανήκαν στις ηλικιακές ομάδες 18-21 ετών και 43-61!( Το τελευταίο αυτό εύρημα δεν επιβεβαιώνει μια πολύ διαδεδομένη αντίληψη ότι χρήση τεχνολογίας κάνουν μόνο τα νεαρά άτομα-ταξιδιώτες).

 

Οι περισσότεροι από τους T.M δηλώνουν ότι θα ταξιδεύανε περισσότερο αν είχαν περισσότερα χρήματα( το 75%) ή χρόνο( το 62%). Η έρευνα , επίσης, έδειξε ότι «οι ταξιδιώτες της επόμενης γενιάς» ξοδεύουν , ετησίως ,για ταξιδιωτικές υπηρεσίες 50% περισσότερα χρήματα σε σχέση με αυτούς που δεν είναι «λάτρεις» της νέας τεχνολογίας.

 

Η έρευνα έδειξε ότι οι Τ.Μ. βασίζονται εντελώς στο Internet, όταν θέλουν να σχεδιάσουν, να κλείσουν ένα ταξίδι ή ακόμη και να αναζητήσουν σχετικές πληροφορίες!   Το πολύ σημαντικό αυτό συμπέρασμα προκύπτει  από τα εξής:

 

1) Το 71% κάνει χρήση του Internet για ταξιδιωτικές πληροφορίες,το 41% έχει πραγματοποιήσει εικονικό ταξίδι σε κάποιο προορισμό και το 38% έχει κλέισει τα παντα για το ταξίδι του μέσα από το διαδίκτυο. 2)Το 37% αναφέρει πως επηρεάζονται από τα σχόλια ατόμων σε «ηλεκτρονικές κοινότητες» ή από τα sites ταξιδιωτικών συμβουλών

 

3) Το 58% αξιολογούν ως σημαντικό στοιχείο ενός ταξιδιωτικού site τη δυνατότητα «να πληροφορηθείς για τον οικονομικότερο ναύλο»

 

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι η επίδραση των ΜΜΕ και των διαφημίσεων σε αυτού του είδους τους ταξιδιώτες είναι σημαντικά μικρότερη από ότι σε αυτούς που έχουν μικρότερη σχέση με την τεχνολογία. Τα διαφημιστικά μηνύματα δεν τους ενδιαφέρουν , ενώ το 56% διαβάζει τις ηλεκτρονικές εκδόσεις των εφημερίδων .